Първият етап от ремонта е приключил, къртенето е оставило след себе си купчина от разбити тухли и бетон, натрошена дограма и мазилка. Прах и мръсотия затрупват помещения и дворове. Време е за почистването на строителните отпадъци.
Втората фаза при услугата „Кърти, чисти и извозва“ е именно почистването след ремонтните дейности. Събирането и изнасянето от обекта на всички боклуци и отломки.
След всеки ремонт искаме да се отървем от всички леки и тежки строителни отпадъци. Правилният начин за това е те да бъдат събрани в здрави и подходящи чували, да бъдат сортирани и приготвени за изнасяне от обекта. А какво по-хубаво от това би било тази работа да бъде свършена от някой друг, а не от вас.
Ние идваме с нашите метли, лопати и чували, за да почистим след строителните работи, да съберем всичко излишно и да го изнесем до мястото, от което ще бъде натоварено на подходящо превозно средство и транспортирано до специалните места предназначени и определени за изхвърляне на подобен вид отпадъци без риск от замърсяване на околната среда.
Като важен етап от строително ремонтната дейност почистването може да бъде извършено отново от нашите специалисти като самостоятелна услуга или като част от комплексната услуга „Кърти, чисти и извозва“. Мръсната работа остава за нас, а за вас остава възможността да се възползвате от разчистения терен, за да осъществите по-нататъшните си планове по строителния проект.
Но дори и да не се извършват ремонтно-строителни работи много често се оказва че има нужда от бърза и професионална намеса, за да почистите и облагородите стари и занемарени помещения и пространства, които ви интересуват. Появяват се случаи, в които имате нужда от помощта на още няколко ръце, за да се отървете от множество ненужни вещи и предмети, от множество излишни неща или просто от безкрайно многото боклуци, които ви се пречкат някъде около вас. И в този момент ние можем да ви бъдем полезни с нашата услуга „Почистване“ като самостоятелна услуга, а не в пакета „Кърти, чисти и извозва“.
Ние пак ще бъдем на линия с нашите кирки, лопати и чували, за да ви спестим част от неприятната работа по разчистването на битови отпадъци, мебели, дворни пространства, тавани, мазета и складове.
Почистването е отново работа за професионалисти, които с желание ще поемат тази нелека и понякога доста неприятна работа от вас.
Цените, които предлагаме за осъществяването на тези дейности са разумни и приемливи. А именно:
- Сваляне и извозване с осигурен транспорт - минимална Цена 70 лв. (цената се определя в зависимост от количеството боклук, етажи)
- Пълнене и Сваляне на строителни отпадъци с асансьор - 1,30 лв. на чувал (25 - 30 кг.)
- Пълнене и Сваляне на строителни отпадъци от 1 етаж без асансьор - 1,40 лв. на чувал (25 - 30 кг.)
- Пълнене и Сваляне на строителни отпадъци от 2 етаж без асансьор - 1,50 лв. на чувал (25 - 30 кг.)
- Пълнене и Сваляне на строителни отпадъци от 3 етаж без асансьор - 1,60 лв. на чувал (25 - 30 кг.)
- Пълнене и Сваляне на строителни отпадъци от 4 етаж без асансьор - 1,70 лв. на чувал (25 - 30 кг.)
- Пълнене и Сваляне на строителни отпадъци от 5 етаж до последния без асансьор - 1,90 лв. на чувал (25 - 30 кг.)